============================================================

fredag 9 oktober 2015

Finally Friday!

Men åh så skönt med Fredag! Äntligen! Jag har hämtat barnen, plockat ur diskmaskinen, plockat ur tvättmaskinen och dammsugit nedervåningen. Och nu sätter jag mig ner med min fredagskopp med te. Härligt!

Pratade med läkaren tidigare idag också. Och precis som väntat så hade hon inte mycket att säga. Annat än att värdena fortfarande är förhöjda. Det har inte hänt så mycket med andra ord. Det enda nya var att proverna på sköldkörteln också har kommit, och där var allt ok. Så vi fortsätter att bevaka detta. En gång i halvåret tar vi prover, så får vi se. Jag är ok med det. Jag orkar inte hålla på och fundera och oroa mig mer. De håller koll. Och jag kan lägga min energi på annat. Bra så.

Hoppas att ni får en fin helg!
Ta hand om er!

BIG LOVE!

1 kommentar:

Lotta sa...

Skönt, att det var om! Kram