============================================================

torsdag 8 oktober 2015

Svin-tidig...

Jaha... Då var jag tillbaka då. Dag två av mässa och föreläsningar.

Men jag är så svin-jävla-tidig, bara...

Antingen åker man tidigt, och får vänta. Eller så väntar man en stund innan man åker, hamnar i de berömda Stockholmsköerna, och kommer i stället för sent... Damnd if you do, damned if you don't.

Skönt ändå att vi snart har helg. Längtar! Jag vet inte vad som hänt, men jag sover väldigt dåligt. I alla fall sista två timmarna ungefär innan klockan ringer. Och eftersom min klocka bränner av sådär 05.20 så kan ni ju tänka er hur tidigt jag vaknar och börjar snurra... Zzzzzz...

Jaja, ska börja röra mig mot mässan nu. Det är ett par hundra meter, och jag har ju "bara" en timma på mig innan de öppnar! :-D

Ta hand om er!

Inga kommentarer: