============================================================

fredag 13 maj 2016

Och från det ena till något helt annat...

Det här blev dagens lunch. En liten tallrik med äggröra, gjord på ett ägg, lite skinka och tre små tomater.

Jag har fortfarande ont i magen, och har inte så stor matlust. Det känns som att jag har luft i hela systemet, och jag mår illa. Bäst mår jag om jag bara är så stilla som möjligt. Hoppas att det går över fort - för i morgon planerar jag ju löprunda i spåret igen... Men det lär vi ju märka, så att säga...

Jo! Det var ju det också!

Eftersom det är fredag idag så var det invägning i morse. Nu efter fem veckor ligger jag på -2,7 kg. Hade gärna gått ner lite till, ja. Men eftersom målet är -0,5 kg i veckan så ligger jag på banan (5 veckor = -2,5 kg). Så helt missnöjd får jag väl inte vara.

Nu ska jag ta en kopp grönt te och lägga mig i soffan och kolla lite NetFlix en stund. Har just hämtat hem Dottern, och hon och Sonen roar sig för sig själva en stund. En får ju passa på då, liksom... ;-)

FRIDENS!! :-)

Inga kommentarer: