============================================================

fredag 13 maj 2016

Välkommen Fredag!

God Morgon!

Sitter i soffan och kollar på DrPhil. Dricker te och knaprar glutenfritt linfröknäcke. Jag är svintrött, för jag har sovit som en kratta i natt, på grund av magen.

Jag hade ont i magen igår redan, men jag klev upp på Crosstrainern ändå. Träning brukar nämligen hjälpa. Och det blev bättre, och jag gick och la mig uppfylld av stolthet att jag faktiskt körde på och inte gav upp av minsta motstånd.

Men så vid midnatt vaknade jag och hade jätteont. Mådde illa. Smet in på toa. Sen låg jag i två timmar och led och svettades och mådde skit innan jag gick upp på toa igen. Jag har suttit där mycket i natt, kan man säga. Utan att det hänt någonting.

Sov ett par timmar efter det, och när jag gick upp vid sextiden kändes det bättre. Tills jag klev upp...

Näfyfan... Det här blir en luuuuugn dag, kan jag säga. Helst noll och inget tempo alls, om jag får välja...

Skit-jävla-mage... :-(

Inga kommentarer: