============================================================

torsdag 16 juni 2016

Torsdag igen då


God Förmiddag!

Inledde morgonen med ett 40-minuterspass på Crosstrainern. Jag hinner inte träna på lunchen idag, vilket jag brukar göra på torsdagar, för jag ska in till kontoret strax. Vi ska ha sommaravslutning idag, så då är det bara att infinna sig. :-) Barnen hänger hos faster ikväll. Det blir ju lite så när vi nu jobbar på samma jobb, jag och Maken. Det här med konferenser blir en utmaning när vi båda är borta samtidigt...

Efter träningen blev jag så sjukt hungrig, dock! Jag gjorde mig en laddning bananpannkakor till frunch. Men det räckte inte! Vrålhungrig ändå! Vad är det som händer?! Jag trodde jag skulle länsa hela jäkla kylen! ;-)

En annan sak - vad ÄÄÄÄÄÄR det med vädret?!?!?!

 
Igår eftermiddag hade vi ÄNTLIGEN uppnått badbar temperatur i poolen - 28 grader - och barnen premiärbadade! Det var sol, varmt och härligt. Och så idag - ÖSREGN! Och så ser man prognosen för helgen - ÖSREGN! Seriöst - hela den här grejen med att ha sol och sommarvärme under veckan när vi måste sitta inne i tjänstemodulerna och jobba, och sen när helgen äntligen kommer, ja då blir det regn och isvindar... JÄVLA LARV, säger jag!

Men för nu - jobbe, jobbe, JOBBE!!!
 

Inga kommentarer: