============================================================

torsdag 30 juni 2016

Tung Torsdag

God Morgon!

Repris av gårdagen på ett sätt - jag klev upp 04.30 för att hinna ut på en lång PW. 7,6 km blev det.

Igår kväll var jag så trött att jag trodde att jag skulle tuppa av! Jag har ju varit väldigt trött på sistone, men igår var det nästan olidligt! När jag låg i sängen och läste för Sonen tror jag faktiskt att jag somnade lite, med öppna ögon. Jag vet att jag läste, men jag mindes inte orden. Skitläskigt! Så det fick bli tidig kväll för mig - 20.20 tror jag klockan var när jag la mig ner. Sen bara somnade jag, mitt i en tanke. Riktigt obehagligt. Tur att det är semester snart!

Förutom tröttheten är det jobbigt ändå. Det känns som att jag emellanåt håller på att gå sönder inifrån. Kroppen gör fysiskt ont, men det tror jag mer har att göra med att jag tränat så mycket, och jag är inte vad med det. Men det gör ont i hjärtat och själen. Det värker i tårkanalerna, som att en fördämning håller på att brista. Jag känner mig just nu väldigt låg och jag fylls av tvivel på mig själv hela tiden. Vad det beror på vet jag inte, men jag hoppas att det också ska ge sig med lite ledighet.

Men det är inte dags för ledigt ännu. Idag stänger vi böckerna, och det är en hel del att få på plats innan det sker. Så nu är det jobbe, jobbe som gäller.
Så bit ihop bara. Kör på. Så löser det sig. Hoppas jag.


Hoppas att ni får en fin torsdag - var någonstans ni än befinner er!

BIG LOVE!

Inga kommentarer: