============================================================

måndag 25 juli 2016

Snart, snart, snart....

Det blev en längre dag än jag hade tänkt. Men så blir det ibland. Jag väntar just nu på maskinen med tvätt som snart är klar. Sen när jag tagit hand om den ska jag duscha och gå och lägga mig i min egen säng. Äntligen. Märkligt hur man kan hinna sakna den på bara fyra nätter...

I morgon fyller jag år. Jag har strängeligen förbjudit Maken att väcka barnen bara för att gå upp och sjunga för mig. De ska sova precis så länge de vill. De är minst lika trötta som vi. Barnen gillade det inte, men jag sa att det inte spelar någon roll. Alla vill sova nu.

Jag hoppas att jag orkar med en rejäl PW i morgon också. Måste komma ut och röra på mig! Vågar inte ens tänka på vad vågen ska visa på fredag... Känns som att allt jag kämpat för under våren är som bortblåst just nu, och jag är faktiskt rädd för att se resultatet av dessa två veckor på fredag. Trots att jag är helt medveten om att det skulle bli så här på semestern. Knäpp man är ändå...

Men inte tänka mer på det nu!

God Natt, vänner...

Inga kommentarer: