============================================================

onsdag 27 juli 2016

Veckans Onsdag


God Morgon!

Inledde den här onsdagen med en PW och sen tog jag fram min nya yogamatta och min nyligen nedladdade yoga-app och testade lite. Och låt mig säga så här... HERREGUD VAD STEL JAG ÄR!!! Alltså, det måste ha sett hur roligt ut som helst när jag stod och satt ute på altanen och frustade när jag försökte stretcha ut mina stackars muskler...! Jaja... jag bjuder på det! :-)

Nu frukost innan vi kickar igång dagen på allvar.


Jag lär få ägna en stor del av dagen åt att fortsätta tvätta, och städa köket. Middagen igår lämnar fortfarande sina tydliga spår... ;-) Men vi hade väldigt trevligt som vanligt. Sonen har nog inte skrattat så mycket i hela sitt liv, känns det som. Sonen i familjen som hälsade på är en riktig pajas, och vår Son skrattar åt allt han gör! Tårarna bara rann på honom! :-) Och tjejerna kommer också så himla bra överens - så jäkla skönt!

Men nu - upp och hoppa, vänner! :-)

Inga kommentarer: