============================================================

tisdag 21 februari 2017

Sportlovs-tisdag


Jaja... *suck*... Är det sportlov så är det ju... Men detta var INTE vad jag ville vakna till, måste jag säga... Jag är på riktigt färdig med vintern nu. Vill inte ha mer snö, is och slask. Jag VET att vi bara är i februari, så jag VET att det är löjligt att drömma om vår, men jag gör det ändå. Varje år. 

Det positiva - det är kramsnö! Så vi lär väl gå ut och försöka bygga något vackert sen. Innan allt smälter bort till en enda grå sörja.

Annars är planerna få för dagen. Städa lite. Mysa lite. Åka och handla lite. Baka lite. Ni vet. Sportlovs-grejer.

Sen har jag ledigt i morgon också, innan Maken tar över och jag går och jobbar ett par dagar.

På fredag ska jag ut med ett par kompisar.
Och på lördag är det 40-årsfirande hos en annan kompis.

Det blir ett bra avslut på veckan!

😊

 Foto taget igår kväll efter avslutad Pokemonjakt.
Vi var ute i säkert två och en halv timme totalt.
Med avbrott för fika på centrum såklart.

Inga kommentarer: