============================================================

onsdag 16 augusti 2017

Bio och Sensommarplaner

God Morgon!

Hur mår ni? Bra?

Dag tre på återtåget efter semestern, och det är tungt... Inte att jobba, men att gå upp på morgonen... Jeeeez... Det blir kanske lättare när de andra går tillbaka till skola och jobb nästa vecka, men så länge de ligger kvar och snusar när min klocka ringer är det jooooobbigt...

Igår eftermiddag/kväll var vi på bio hela familjen. Inklusive Svärmor. Vi var och kollade på "Emoji Movie". Den var rolig! Bättre än jag hade förväntat mig faktiskt.

Ikväll är det fotbollsträning igen. Jag tror inte att jag kommer att springa under tiden. Rundan i måndags tog hårt på benen. Allt kändes liksom fel den gången. Ingenting var i balans. Inte ens jag. Nästan som att benen var olika långa till och med... Nä, möjligen en promenad i kväll. Möjligen..

Och i helgen är det planerat kräftskiva. Hemma hos oss. Fyra familjer. Det blir trevligt. Jag äter i och för sig inte kräftor, men det finns ju så mycket annat man kan äta. 😊 Sen nästa helg är det Kick-Off med företaget fredag-lördag. Dessutom firar jag och Maken 11-åring bröllopsdag nästa lördag. Men vi lär inte hitta på så mycket. Kanske en hemma-dejt. Det är alltid mysigt! 😍 Helgen därefter sparkar vi igång September med KÖÖÖÖÖÖÖÖTT-kväll. Också den hemma hos oss. Man vill ju passa på att klämma in en till sån kväll i uterummet innan det blir för kallt.

Jomen det blir en fin sensommar, detta!

💗 💗 💗 💗

Inga kommentarer: