============================================================

lördag 20 januari 2018

Vintrig lördag och en gåva av TID!

God Lördagskväll!

Sitter i sängen och lyssnar på två fnittriga tjejer som lajjar i vardagsrummet. Dottern har en kompis här. Hon ska sova över, och det är redan overload...! 😂 Men det är så mysigt! De har lekt häst och badad skumbad och ätit pizza redan. Nu sitter de och gör en massa filmer på mobilen, och vid åtta ska vi alla kolla på "Gladiatorerna" och äta lite gott.

Idag var det så himla fint väder, så jag tvingade med mig familjen ut efter lunch. Jag, Maken och Dottern tog en vinterpromenad, medan Sonen stannade hemma med en kompis och hade snöbollskrig. Det funkar ju det också.

Så himla fint med all snö, sol och klarblå himmel! Vill ha mer av sånt!


Uppvärmning med kaffe
efter snöig vinterpromenad.
😍


I morgon ska Sonen iväg på Laserdome-kalas. Jag hade först tänkt köra, då Sonen är väldigt åksjuk, men nu har han kommit fram till att han vill åka med de andra. Han ska ta åksjuketablett och har blivit lovad att sitta fram i bilen. Så det innebär att jag hipp som happ fick flera timmar över i morgon! Helt galet! Undrar vad jag ska göra med all den tiden?!?! En massa måsten, förmodligen... Roligare än så är jag tyvärr inte... 😂

Nu får ni ha en fin lördagskväll, vänner!

Lämnar er med en bild av familjens absolut största livsnjutare! 😍

FRIDENS!


💗 💗 💗 💗

Inga kommentarer: