============================================================

onsdag 18 september 2019

Firar-Onsdag

Ooooonsdag!!! Nu vänder veckan!

Här hemma vänder det också. I morgon är båda barnen tillbaka som de ska i skolan. Sonen ur visserligen hemstudier, men han hade fått gå till skolan om det varit så.

Själv motar jag min förkylning i grind så mycket jag bara kan. Det går ganska bra. Tror jag i alla fall... Jag nyser och det svider i ögon, hals och näsa, men inte värre än så.


Idag har Maken fått igenom en affär han jobbet med ett tag, så vi har bestämt att vi ska fira honom lite idag. Jag har köpt lite godare middag än vad jag först hade planerat, och så blir det (alkoholfritt) bubbel med jordgubbar och choklad. Det är han värd. ❤



Å vad jag hoppas att vi klarar oss från fler sjukdomar nu...! På fredag ska vi få hit vänner på middag, och det har tyvärr blivit inställt förr... Helgen i övrigt är vigd åt jobb för min del, så jag skulle verkligen behöva lite stim och gamman inför det.. 😂

Nu: Idol och sen sooooooooova!!!! ❤


❤🧡💜💙💚💛

Inga kommentarer: