============================================================

lördag 18 januari 2020

En sån dag bara. Ni vet...

Nämen man får väl ändå vara glad att det tog 17 dagar in på det nya året innan jag blev väckt mitt i natten av att magen brann...

Så jag fick en skitnatt igen då. Jag hade redan tagit en Citodon av annan anledning tidigare under kvällen, så jag kunde inte ta något för magen. Jag tillhör ju den troligtvis LILLA skara människor som alltså blivit MINDRE tålig mot smärtmedicin med tiden... Andra ökar doserna för att de blir mer och mer tåliga. Jag går åt andra hållet och typ svimmar och kräks om jag tar två tabletter samma kväll. Så... ingen risk för överdos här inte!

Meeeen... jobbigt när magen bråkar...

På förmiddagen när jag ändå fått sova lite tog jag och Dottern en långpromenad till centrum fram och tillbaka. Vi köpte lördagsgodis och käkade lunch. Mysigt! ❤


I övrigt har jag inte gjort många knop idag. Har helt enkelt inte orkat. Jag FATTAR inte att jag mår så dåligt när jag tar en soft dag!?! Jag har så jäkla dåligt samvete att jag "slappat" idag så jag kommer väl att städa och röja ihjäl mig i morhon... Jävla dumt ju..!

Till middag fixade jag barnens favorit - plockmat... 😊


... och så har vi kollat in säsongsstarten av "Wahlgrens Värld" och slötittat på NetFlix. Skön avslutning på en låååång dag...!


❤💜💙🧡💛💚

Inga kommentarer: