============================================================

onsdag 22 januari 2020

Revansch. Liten, men ändå.

Dag 3 av "vila-huvudet-och-hjärnan".

BOOOOOORING!!!!

Jag sover i och för sig mycket. Däremellan försöker jag bara sysselsätta mig. Igår lyssnade jag på en del P3 Historia. Idag har jag provat att jobba lite. Bara det mest akuta. Blev trött snabbt och fick huvudvärk...

ZZZzzzzzzzzz!!!!

Det här SUGER verkligen....!!

Men jag tog mig i alla fall ut i solen idag! Så skönt! Behövde den friska luften. Ljuset (fast med solglasögon på för... AJ...!). Och jag behövde gå förbi olycks-övergångsstället. Bara för att liksom "vinna"...


Jag kommer ALDRIG mer att gå på ett övergångsställe. VID ett övergångsställe, absolut. Men aldrig mer PÅ. Jag kommer att tvinga mina barn att göra samma sak.

Jag mår fysiskt illa när jag tänker tillbaka på smällen. Kan liksom HÖRA ljudet. KÄNNA träffen. Usch...!

Men det hade absolut kunnat vara värre! Jag fick en skiktröntgen i måndags, och eftersom den inte visade några blödningar i hjärnan eller så, så känns det ändå bra. Det går alltså över. Det är väl bara själva hjärnskakningen som skrämmer lite. Hur lång tid känner man sig så här "kolsyrig" i skallen...?

Jaja. Nu: VILA. Igen...



Inga kommentarer: