============================================================

fredag 14 februari 2020

V-day och en riktigt crappy (...) vecka

Happy V-day!
♡♡♡♡♡♡♡

Jag ligger och vilar lite efter vad som ändå måste betecknas som en riktig skit-vecka...

I måndags jobbade jag hemma med en febrig tjej som sällskap. På tisdagen började jag på kontoret men fick åka hem till Loppan på förmiddagen. I onsdags var alla friska igen, och jag var på trevligt frukost-möte med kollegorna. 


Någon timma efter återkomsten till kontoret ballade min mage ut TOTALT! Och nu vill jag inte gå in i detaljer här, men låt mig säga så här - jag var JÄVLIGT säker på att jag bajsat ut halva tarmen där ett tag...

Fick med andra ord åka hem. Sanerade på toaletten först, och sen drog jag... och har hållit mig borta sen dess. Av hänsyn till kollegorna i allmänhet, och den kollega som ska åka Vasaloppet nästa vecka i synnerhet.

Och idag har till slut fått nog av den ständiga huvudvärken jag haft sedan vurpan och hjärnskakningen, och kontaktat sjukvården. De vill att jag kontaktar en sjukgymnast. Eftersom jag blivit undersökt redan menar de att värken troligen kommer från spänningar i nacke/rygg efter smällen.

Peeeerfekt... Vi behöver ju en till nackskada i familjen. Det har jag ju alltid sagt...

♡♡♡♡♡♡♡

Ta nu hand om er!
Och OM ni firar Alla Hjärtans Dag - fira på!
Om ni INTE gör det - hoppas att ni får en jättefin Fredag ändå!


♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: