============================================================

lördag 3 oktober 2020

Dagens

Men asså..... OM lille T - på dagen två månader - var nå' göllig då!!!! 😍

Hade det inte varit Corona-pandemi hade jag varit uppe och nosat i nacken på honom direkt! Men vi höll behörigt avstånd allihop, nojjiga som vi (jag) är...

Och självklart hade vi fixat en liten present till lille T...



... och hans mamma och pappa hade samtidigt med sig en present till oss - hemodlad chili!


Den inzoomade lilla jäveln till höger är alltså världens starkaste chili - Carolina Reaper. Den är barn, katt och undertecknad strängeligen förbjudna att ens röra vid utan handskar. Pappan är väl den som vill prova, så han får vidta lämpliga åtgärder... 😱🥵🌶

Efter långfika, bebissnack och chili åkte de hem, och vi fixade vi plockmat till middag.


Och så kollade vi på filmen "Enola Holmes" på NetFlix. Den var bra tycker jag. Smart. Detaljrik. Finurlig. Rekommenderas.

Men nu är jag så trött att jag småkräks i munnen... Nä... kanske inte. Men... jag sover aaaaaaalldeles för dåligt. Fortfarande. Det börjar bli rejält tröttsamt. Jag är trött på att vara trött helt enkelt...

♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: