============================================================

måndag 13 september 2021

Rivstart måndag

 
Jahaja... kontors-måndag idag då!

Det var ganska lugnt på tåget in till stan. Värre var det när jag skulle hem... Alla åker ju hem ungefär samma tid. Så "undvika trängsel" är ju inte svinlätt. Det är det ju inte.

Men hur som helst var det najs att träffa kollegorna igen. Jobba vid ett höj- och sänkbart skrivbord. Ha en rejäääääl skärm. Allt sånt.

Det tog väl ungefär fram till lunch innan kollegorna lite försiktigt frågade om de kunde hjälpa mig med min hosta... 😂

Nämen allvarligt talat så börjar jag tröttna rejält på den här efterhängsna hostan som bara vääääääägrar släppa taget. Jag är ju inte sjuk längre, men kroppen är galet trött av hostan...!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

När jag väl kom hem från kontoret blev det köpte-mat-middag. Ingen här hemma hade tänkt på att förbereda för middag, så alternativen var ju lite begränsade... 😂

Men men... ibland får man väl bara ge sig hän antar jag.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Idag har i alla fall mitt paket kommit!



Tyvärr verkar flygbolaget vi ska flyga med på torsdag ha andra mått för handbagage än andra bolag, så jag vet inte om väskan funkar. Så jävla typiskt...

Jag ska ta fram måttbandet i morgon och kolla. Men jag misstänker att det inte kommer att funka. Såklart. För jag har ju VERKLIGEN inte nog med stressmage inför den här jävla resan...! 😂

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Hörrni! Efter en dag i Kungliga Hufvudstaden är jag officiellt HELT slutkörd - och uppenbarligen stelfrusen känner jag - så nu har jag bara två planer för kvällen:

1. Duscha slut på ALLT varmvatten
2. Sooooooooooova!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: