============================================================

onsdag 17 augusti 2022

Halvvägs

Första veckan tillbaka har bjudit på motstånd. Minst sagt. Förutom att det varit precis olidligt att jobba i den här värmen så har magen min slagit rekord i att bråka och bete sig. Toppa det med en orimlig stökig jobbstart och du har mina tre första dagar. Jag är redan helt slut!

På hemmafronten händer det inte så mycket. Maken är fortsatt sjukskriven en dryg vecka till, men eftersom inget hänt som gjort honom hastigt frisk så antar jag att han kommer att fortsätta att vara hemma. Vi väntar fortfarande svar på röntgen så i morgon måste han jaga läkaren igen.

Själv är jag nu så trött att jag somnar till varje gång jag blinkar...

Men on a positive note - i morgon kommer de och installerar bänkskivorna som de hade tappat bort sist! Gud så skönt!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: