============================================================

torsdag 8 juni 2023

☆ Jönköping, dag1 ☆

Så vi gjorde ju den klassiska tabben att ta vägen neråt landet förbi Stockholm och det kan jag ju säga att jag har nog fan aldrig sett så många bilar som stannat, krockat eller stoppats av civilpolis. Köerna var fan EPISKA idag!

Vi åkte hemifrån 13.40 och vi skulle visserligen förbi Norrköping och hämta upp en spelare till men att vi landade 19.20 på hotellet i Jönköping var fan knäckande!

Sen ett par andra mishaps som inträffat. T ex att mitt nyckelkort slutade funka efter EN gång. Och att rummen är 26 grader och AC:n inte vill följa mina i instruktioner. Och att jag glömde bort att hotellrum ju sällan har ett fullt utrustat kök, så när jag kom upp med min ta-med-pastasallad från Coop så fick jag inse att bestick var något jag missat. Så då blev det att sitta på rummet och äta pastasallad med händerna som nått annat jävla djur. Min bästa stund. Verkligen.

Men vi är här i alla fall till slut. Rummen är fina och fräscha. Och det är bara 5 minuter med bil till banan. Grabbarna har redan gått en runda och testat inför starten i morgon. Nu håller vi tummarna!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: