============================================================

onsdag 23 april 2014

Status: VAB-onsdag

Jorå. Till slut så. Det gällde bara att skapa en tillräckligt inbjudande miljö, så somnade hon. Som en stock! :-)

Själv la jag mig på soffan i lekrummet. Somnade jag också. Lite mindre som en stock, men ändå. Så skönt! Lite, lite piggare nu ändå.

Sen gick vi till skolan för att hämta upp Storebror, som då var på utflykt i närbelägna skogen. Så det var bara att gå till skogen och hämta honom. Jättefin liten skog precis i närheten av skolan, och där finns en fantastiskt fin glänta där man kan ha picknick och spela fotboll/kubb allt möjligt. Och så har man hela härliga skogen runt om sig. Tror vi tar en tur dit redan i helgen faktiskt, allihopa. Om vi hinner med...

Sen när vi kom hem så parkerade jag mig ute på altanen en stund.

 
Nu är det slut på det roliga. Dags att städa upp i köket och förbereda middagen!
 
Tanken är ju att jag ska försöka träna på gymmet i morgon bitti. Men om det är så fint väder i morgon som det har varit den senaste veckan så tror jag att det blir ett utomhuspass i stället. Om jag bara får sova ordentligt i natt, alltså... *fingers crossed*
 
Hörrni - ta hand om er!
 
BIG LOVE!

Inga kommentarer: