============================================================

torsdag 24 april 2014

Torsdag, Träning, Trasig fot, TV

God Morgon!

Klev upp 05.15 för att sticka ut på en PW. Det var riktigt kallt ute, märkte jag dock! Tur jag valde att ta mössa på mig!

Tyvärr har min fot (den med den gamla hälsporren) ballat ur igen. Tror att det hände när jag ramlade förra veckan. Jag landade ju lite olyckligt på den foten, så den fick sig en törn. Nu har jag jätteont i den så fort jag belastar den. Jag gick trots det 45 minuter, men jag hade hoppats att jag hade kunnat gå fortare, och därmed längre sträcka. Men det gick bara inte. Jag hoppas att det här går över. Minns ju hur jag kämpade sist... Med behandlingar hos Naprapat-Kalle, kortisonsprutor och starka tabletter... Usch... vill INTE hamna där igen!

Idag är i alla fall Dottern tillbaka på förskolan igen. Och jag jobbar igen, med andra ord. Men snart är det helg igen! Sååå skönt! I morgon fyller en av barnens kusiner år, och vi ska dit och fira honom. Blir mysigt. Sen på lördag har vi KÖÖÖÖTT-kväll med köttgänget. Och på söndag hänger jag med Dottern på kalas hos en kompis. Så vi har fullt upp även i helgen, skulle jag tro. Fint väder ska det bli också! :-)

Berättade jag förresten att vi börjat kolla på en ny serie på NetFlix? Sherlock. Så jävla bra! Kan verkligen rekommendera den! Se den. Bara gör't!

Hoppas att ni får en riktigt fin dag idag! Ta hand om er!

PÖSS!

Inga kommentarer: