============================================================

onsdag 23 juli 2014

#Sommarlov2014 - Not so genomtänkt, after all

Ni minns mina fina glasflaskor som jag talade mig så varm om häromdagen??


Ni minns också bilden från igår, där man tydligt ser att jag gjort friskt, härligt citronvatten i en av flaskorna?


Jag kan säga så här: bara för att något SER ut som en bra idé, så behöver det inte nödvändigtvis vara en bra idé. Vilket skulle visa sig när jag skulle försöka diska flaskan i fråga. Vilket naturligtvis först krävde att jag fick ut de alldeles för stora, och alldeles för tjockt tillskurna citronskivorna.

Exakt.

Not my brightest moment, jag vet...

Men med hjälp av tålamod, lite jävlar anamma och en gammal sill-gaffel från Lilla Mamma, så gick det till slut.



Note to self: Börja aldrig, ALDRIG bygga flask-skepp! It's not your grej, liksom...

Inga kommentarer: