============================================================

torsdag 18 september 2014

Ni vet hur det är ibland

Man flyger och flänger fram och tillbaka.
Möten här, möten där.
In i bilen, ut ur bilen.
Man ringer ett samtal, och bokar ett möte.
Och inser att man måste skriva ner det hela någonstans för att inte glömma.


Man far vidare och inser att man inte kommer att hinna äta lunch som planerat.
Utan man får ta till reservprovianten.
Och äta lunch vid ratten.


Ja.
Lite så är min dag idag.
Vad pysslar ni med?


PS: Nej, Flapjack var inte gott. Men jag åt ändå. För jag vet att jag blir sjuk om jag inte äter.
PS2: Nej. Jag tar inte alla samtal i bilen under resa. Bara på färden från mötet stannade jag i två olika parkeringsfickor och pratade i telefon. Så ingen nu springer omkring och ojar sig.

Inga kommentarer: