============================================================

torsdag 2 oktober 2014

Min eftermiddag

Alltså jäklar vad duktiga mina barn är!
Stod och tittade på dem i fönstret när de kom hem helt själva från skola och förskola!
Ja, man blir lite stolt, det blir man.
Tiden går jättefort just nu, känns det som. De blir stora så snabbt!

När de kom hem hade jag överraskat dem med riktig lyx-mellis.
Våfflor!!! :-)


Sen har de mest hållit sig uppe på sina rum och lekt.
Vilket jag är helt överlycklig över!
Låter konstigt kanske, men eftersom de där två jämt hänger i mina brallor och måste vara där jag är så är det stora framsteg när de faktiskt går upp och leker. Själva!
Jag har i och för sig under tiden hållit på och vikt och burit tvätt och sådär.
Hade jag suttit i soffan och chillat så hade de kommit och hängt hos mig.
Och tjatat och TV och spel.
Men inte nu alltså!

Och medan de lekte som bäst så passade jag på att köpa biljetter till konserten med THE SCRIPT i Stockholm i mars nästa år!

Äntligen kommer de tillbaka!
Och ja, självklart är det jag och min kompis M som går den här gången också!
Ska bli galet roligt! :-)


Inga kommentarer: