============================================================

söndag 1 mars 2015

Flitig Söndag

Go Eftermiddag!

Vi bestämde oss för att flytta besöket i simhallen till i morgon i stället. Söndagarna försvinner ifrån oss ändå känns det som.

Båda barnen lyckades smita iväg till kompisar, så jag och Maken tog detta unika tillfälle i akt och körde inte mindre än TRE vändor till Tippen. Så galet skönt! Sen drog vi till biltvätten och såg till att Bruno blev skinande ren.

Efter det var vi så slut att vi valde att köpa oss en varsin tunnbrödrulle till lunch. Kanske inte det bästa för mig, men jag var så hungrig att jag höll på att gå sönder. Och som vi vet har nöden ingen lag.

Nu är vi hemma igen, och alla barnen har kommit tillbaka. Jag har satt mig ner för att vila fossingarna lite innan Lillebror kommer hit med sina grabbar om tjugo minuter.

Hoppas att ni haft en fin söndag så här långt!

:-)

Inga kommentarer: