============================================================

söndag 26 april 2015

Status: Söndag kväll

God Kväll!

Här är det just nu lite kaos, kan man säga.

Makens rygg har lagt av igen. Troligen som en effekt av hans nya medicinering. Det är den gamla klassikern "det blir sämre innan det blir bättre". Och nu gäller det att bita ihop och kämpa vidare, något som vi är ledsamt vana vid nu.

Dessutom lyckades Dottern bränna sig på brännässlor - tror jag i alla fall - när vi var iväg hos hennes kompis, så jag sitter dessutom och ömsom tröstar och ömsom kyler hennes fot. Har också smetat foten full med Xylocain bedövningssalva i hopp om att det ska lugna ner sig så pass att hon i alla fall kan sova som hon ska.

I tillägg till det är det söndag - vilket innebär en hel del förberedelser inför veckan - och jag har fått jätteont i magen igen. Tror att det beror på att jag inte ätit mina Omeprazol på några dagar - de är slut - så jag har fått ont igen. Tänkte nog att om jag inte tar dem nu på ett tag så kanske, kanske det skulle ge sig av sig självt. Att jag liksom kan "vänja mig av" med dem. Jag tror att jag hade fel.

Ja. Lite så är det just nu. Så... vi kämpar på, helt enkelt. Vad annat finns att göra, liksom? ;-)

Men jag har faktiskt deklarerat idag. Det har jag. Jätteskönt att det är gjort!

Och INNAN Dottern pajade foten, så hade vi det väldigt trevligt hos kompisen i alla fall. Så vi avslutar med några bilder därifrån. För att väga upp resten, så att säga. :-)

Fridens!





Inga kommentarer: