============================================================

torsdag 23 april 2015

#tbt

Har suttit och hållit på med en hel del gamla dokument och papper på sista tiden, vilket inneburit att jag fått koppla in min arkiv-disk till datorn för att hitta allt jag behövt komma åt.

På den här gamla hårddisken finns också gamla bilder sparade. Från tiden innan min förra dator dog. Jag har tyvärr förlorat mängder med foton i samband med att min dator skrev över gamla bilder med nya, om de hade fått samma filnamn, vilket skedde om jag raderade foton i telefonen. Men många finns såklart fortfarande. Tack och lov!

Så nu ville jag bjuda er två bilder på temat #tbt.
Två bilder som visar mina små troll.
På översta bilden är Sonen drygt 1 år.
På den nedre är Dottern knappt 1 år.



2008-09


2010-07

Tänk, jag minns när de där bilderna togs, och jag kunde SVÄRA på att det var häromdagen!
Herregud så tiden går...!

:-)

Inga kommentarer: