============================================================

tisdag 1 september 2015

Är jag grundlurad, eller...?!

Kände att jag behövde sånt där "bra" tuggummi.
Inte "nyttigt", för det finns inte.
Men "bra". Dvs "bra" för tänderna.

Stod på Coop och kollade lite vid kassan. Plockade på mig ett tuggummipaket av märket "Extra".
Men sen såg jag att det fanns ett tuggummi med fluor!


Klockers!
Så jag slängde på ett paket - 10 tuggummin - på bandet, och gick och betalade.
Jag var lite disträ och kollade inte så noga vad jag betalade.
Förrän nu...


Är det verkligen så att det kostar 72 RIKSDALER för tio tuggummin???!!!

Galet!!

Jag har tagit ett tuggummi nu.
Jag ämnar tugga på den rackar'n minst till i morgon kväll, för att få rejäl valuta för pengarna.

Mvh,
Grundlurad


Inga kommentarer: