============================================================

tisdag 1 september 2015

Status: Tisdag Kväll

Egentligen borde jag vara på väg till skolan för föräldramöte just nu. Men jag ligger i soffan under en filt och väntar på att mina tabletter ska börja kicka in.

Jag började få ont i magen på jobbet och jag fick ta en tablett för att orka ta mig hem. Trodde att det skulle räcka, men jag hade fel.

Fan.

I morgon blir jag hemma med sjuk Dotter också. Hade tänkt jobba hemma ändå, så den planen ligger kvar. Hon är så stor nu att det går ganska bra att jobba hemma när hon är sjuk.

Är helt slut nu. Dels pga tabletterna såklart, men också för att jag sov så uselt i natt. Och nu ligger det älskade lilla Kattskrället och sover hela dagarna, så det är ju inte svårt att räkna ut att han tänker vara vaken i natt...

Måste se till att barnen busar och leker med honom nu ett tag. Kör slut på honom, typ... ;-)

Inga kommentarer: