============================================================

lördag 2 juli 2016

Lite om igår, lite om idag


 God Morgon!

Inledde den här lördagen med en PW. Normalt skulle jag väl ha gett mig upp i spåret för en löprunda, men ärligt talat så vågade jag inte. Inte med tanke på att jag fick sånt benhinne-kaos förra gången. Och eftersom jag ska ut och promenera på hustak i Stockholm idag så ville jag inte inleda med dåligt självförtroende och skadat ego. Så att säga.

Vi har lämnat Sonen hos sin kompis, där han ska spendera dagen och natten, och snart ska Dottern iväg till sin kompis. Sen drar jag och Maken iväg på vårt äventyr! Himla osis att det regnar just nu, men förhoppningsvis är det klart väder i Stockholm. Håll tummarna!

Ni får en rapport i morgon såklart!

Igår kväll blev vi inbjudna på middag hos Svägerskan med familj - det var jättetrevligt! Det blev väl sista träffen innan de drar på segelsemester skulle jag tro, så det var kul att det blev av.


Om allt går som det ska åker vi och köper möbler till uterummet i morgon.
Hoppas att Makens rygg håller - det är lite det allting hänger på just nu.

Ha det gott!

KRAM!

Inga kommentarer: