============================================================

måndag 5 december 2016

Lucka 5: Ett nose-job

Jag har faktiskt varit till plastikkirurg.
Det kan man inte tro, eller hur?! ;-)

Men rubriken antyder i och för sig att jag skulle ha gjort någon form av näsplastik.
Och det är ärligt talat bara en liten lek med ord.

Jag har tagit bort ett ganska stort och fult födelsemärke som satt precis vid näsvingen.
Och eftersom det var i ansiktet så skickade de mig till en plastikkirurg.

Det gick ganska fort. Gjorde inte ont. Och resultatet blev faktiskt väldigt bra. Ärret syns inte alls.

Det roligaste var väl när jag satt i mottagningsrummet och väntade, och kirurgen kom in.
Hon sa "Hej!" i dörren, synade mig snabbt och sa "Jahaja... jo, jag ser vad vi ska göra idag..."

Tänk om hade spottat ut ett: "Fettsugning va?"

Då hade jag eventuellt slängt iväg mitt livs första smocka faktiskt...! 😂😂😂

Inga kommentarer: