============================================================

lördag 21 januari 2017

Status: Lördag kväll

God Lördagskväll!

Sitter i köket och kollar lite NetFlix medan jag väntar på att middagen ska bli färdig. Det blir pulled chicken med tillbehör.

Pappan och Sonen sitter i soffan i vardagsrummet och kollar på Liam's pranks på Youtube. Ni vet, Laila Bagges grabb? Han var ju med på "Fångarna på fortet" igår, och då blev Sonen påmind om hans pranks, så då blev det till att sitta och skratta högt till det hela kvällen! 😂

 Idag var planen att röja upp på nedervåningen, så att man inte behöver skämmas om det kommer besök. I praktiken alltså städa upp i hallen egentligen. Resten är helt okej. Om man stänger dörren till gästrummet och till pappans rum... Men det blev inte så mycket av med det. För vid tolv drog jag och Dottern iväg till Rusta och handlade plastlådor för förvaring, åkte till Mio och köpte lampa till vardagsrummet - jag ska visa sen hur det ser ut, måste ta en bild först - och sen lunch på McDonald's.


När vi kom hem for jag till lokala ICA-butiken och drog fötterna efter mig. Det är såååååå tråkigt... Jag har NOLL och INGEN matinspiration just nu... Så det tog väl en dryg timme bara att glida runt planlöst i alla gångar och plocka ihop mat för några dagar.

Sen lämnade jag Dottern på pyjamasparty hos en kompis. Det var så kul att se henne studsa iväg i pyjamas, stora tofflor på fötterna och två slängande hårtofsar på huvudet! 😍

Igår började vi kolla på fjärde säsongen av "Sherlock Holmes" på NetFlix. Vi trodde att vi hade sett den, men tydligen inte. Bra koll där... Så det lär väl bli fortsättning ikväll antar jag. Om jag orkar hålla mig vaken... Det är ju det som är det största problemet för mig... 😫

Nä, nu ska jag fortsätta här!

Avslutar med en fin bild jag tog när jag hade lämnat Dottern på kalaset. Flickan hon är hos bor precis i närheten av den här kyrkan. Vackert, va?



GOD KVÄLL, VÄNNER!

Ta hand om er!

Inga kommentarer: