============================================================

söndag 12 februari 2017

Sköna Söndag


God Söndag!

Uppstigning 07.20 idag för att komma iväg på fotbollsträning med Sonen. Men när vi kommit ner såg jag att de eksem vi noterade på hans haka igår kväll hade blommat ut ordentligt under natten, och han hade ont och det kliade jättemycket. Så jag rekommenderade faktiskt att han skippade träningen. Inte för att han är sjuk eller så, men om det kliar mycket nu - så mycket att han vill slita upp hela hakan - så är det inget emot hur det kommer att kännas när han är varm och svettig... Så det blev långsam frulle här hemma för oss i stället. Ingen träning. Och intensiv behandling av eksemen under hela dagen.

Idag ska jag försöka hinna med en massa saker också, trots att det kommer besök efter lunch... Men mycket sköter sig självt. Som tvättmaskinen. Och långkok. 

Men först ska jag iväg till en kompis och lämna en hylla fylld med leksaker och böcker. Han och hans fru ska bli familjehem nu i februari, då de ska ta emot en fyraårig pojke. Så jag tänkte att de kan få lite grejer från oss, så slipper de köpa så mycket nytt. :-)

Hörrni! Igår beställde vi tapeter till nya sovrummet förresten!




Boråstapeter, Eco White Light

De kommer på tisdag, tror jag, så sen blir det till att tapetsera! Yey! Det kommer att bli såååå fint!

Fridens!

Inga kommentarer: