============================================================

tisdag 7 februari 2017

Te-tisdag, ny bok och projektet som trots allt fortsätter


God Morgon!

För första gången på jag vet inte hur länge vaknade jag utan att mitt öga strejkade! Antar att det beror på att jag i natt sovit som en stock. Märkte inte ens när Maken gick och la sig. Jag visste att jag var 
trött, men att jag var trött...!

Hur som helst - det var sjukt jobbigt att kliva upp, det kändes som att jag kunde sova i dagar, men känslan att ändå kunna öppna ögat utan att det kändes som att någon hällt en näve grus däri, det var helt jävla ljuvligt!

I morse grävde jag fram en gammal ljudbok som låg i bokhyllan, och som jag aldrig hört förut. Tror att jag plockade hem den från Lilla Mamma när vi rensade ur hennes lägenhet. Jag har ju lyssnat färdigt på "Det som inte dödar oss", så jag behövde något nytt. Så det blev den här:

Har inte kommit så långt ännu, men den är säkert bra. Hans böcker brukar ju vara det. Lättsmälta och underhållande. Precis vad som behövs i bilen fram och tillbaka till jobbet.

Igår fick vi sålt bäddsoffan, förresten! Superskönt! Den stod i det som ska bli vårt nya sovrum, så nu är rummet nästan tömt! Snart dags att tapetsera med andra ord! Sen att hallen, barnens rum, det nuvarande sovrummet och vardagsrummet ser ut som fan med allting vi håller på att flytta runt i den är rockaden - det försöker vi att inte tänka på just nu... 😂 😂 😂 😂 😂

Ha det gôtt!

Inga kommentarer: