============================================================

onsdag 18 oktober 2017

Hösten är här

God Onsdag!

Jag var så trött igår när jag kom hem från jobbet, så det var helt galet. Det är mycket nu, och jag sitter instängd på mitt kontor hela dagarna. Träffar knappt andra människor - vill inte ens göra det - och kommer inte ut och får någon frisk luft alls.

Så eftersom vädret klarnade upp och hösten visade sig från sin bästa sida, tog jag med mig barnen ut på en höstpromenad direkt när jag kom hem. Så himla skönt! 😍 🍁


Tyvärr fick jag inte så mycket sömn i natt heller. Kom i säng sent, och sen sov jag oroligt. Och strax efter fyra i morse vaknade jag av att jag tyckte att jag hörde barnen ropa, så jag flög upp ur sängen sådär smidigt som bara jag kan göra... Men när jag kom upp var det tyst som i graven, så jag måste ha drömt allting. Och sen kunde jag inte somna om...

Och idag är det stress-onsdag, med musikskola och fotbollsträning, så jag får vila en annan dag. Om vädret är snällt, och Maken kommer hem i tid och kan avlösa mig, så tänkte jag sticka ut på en löprunda ikväll igen.

I morse var det invägning igen, och det har INTE gått så bra... Ända sedan operationen har allt kommit på ända och jag har gått upp i vikt igen... Så jäkla trist... Nu ligger jag bara på -2,3 kg... Det har ju varit en höst med mycket svullande också - middagar och kalas och gud vet allt - så det kanske inte är så konstigt i och för sig. Men det är så sjukt jobbigt att man inte ens kan unna sig NÅGONTING utan att siffrorna sticker iväg direkt. Det är rätt deprimerande...! Men det är bara att hacka i sig och kavla upp ärmarna igen.

Nu behöver jag jobba vidare här!

Ta hand om er!

KRAM!



Veckans matkasse från ICA.
Vi är lika nöjda fortfarande!

Inga kommentarer: