============================================================

söndag 19 november 2017

Trasiga söndagsplaner

God Förmiddag!

Efter att ha varit vaken och uppe i flera timmar redan ligger jag åter i sängen. Min mage gör ont. Jag mår illa. Och jag har redan varit på toaletten i flera vändor redan.

Inte magsjuk. Det tror jag inte.
Inte matförgiftad heller. Då borde jag blivit dålig på en gång. Inte så här dagen efter.

Jaja... Det är väl bara min jäkla dumma mage som bråkar. Jag var ju trots allt iväg på lite galej igår, och sånt kan ju aldrig passera ostraffat...

Det tog oss flera timmar att komma in till Mall of Scandinavia och hitta en parkering. Det var visst "Monster Jam" på Friends Arena igår... Det hade vi missat... Men till slut fick vi en plats i alla fall. Vi gick och käkade på O'Learys och sen gick vi på bio och fick äntligen se de sköna morsorna i "Bad Moms 2"! Så jäkla bra! Skrattade högt många, många gånger!

Efter bion gick vi och åt Tapas. Jag åt friterad getost och vitlöksstekta champinjoner. Rysligt gott! Men förmodligen är det detta min mage reagerar på idag...

Så alla ärenden jag hade tänkt göra idag uteblir. Jag får vara glad om jag orkar med att städa upp lite här i kaoset...

Skit-jävla-mage.

Inga kommentarer: