============================================================

måndag 22 april 2019

Påsklovsavslutning ❤

Idag träffades vi, nästan hela min stor-familj.

Jag med familj.
Bästa Morfar med käresta.
Lillasyster och tillika favorit-moster
Lillebror med familj.

De enda som saknades var alltså Storebror med familj. Och eftersom de just kommit hem från långvistelse (10 veckor) i Thailand så kan man ju förstå att de fick prioritera annat. Som 2,7 ton tvätt... 😂

Men vi andra åkte ut till ett jättefint gammalt camping- och naturområde där vi grillade och njöt av sol, skog, vatten och lugn.






Lillebrors hund är väl den sötaste?!?! ❤

Nu är vi hemma igen, och jag känner mig febrig och kass i hela kroppen. Vad ÄR det här ens för förkylning...?!?!?

Jag hoppas nu på lugn och skön kväll, en god natts sömn och en friskare kropp när jag vaknar i morgon bitti. För nu är det slut med det roliga! Nu är det tillbaka till jobb, skola, läxor, aktiviteter, klasskassor och Gud vet allt...

KRAM!

❤❤❤❤❤

Inga kommentarer: