============================================================

söndag 26 maj 2019

Mors Dag! ❤

Happy Mors Dag!

Idag har jag köpt mig en KNALLGUL regnjacka! Jag behövde verkligen något regntåligt, och jag var på väg att köpa en vit regnjacka, men Dottern vägrade låta mig vara "så tråkig"... 😂

Jag har haft en fin Mors Dag måste jag säga. Först fina teckningar och go-frukost följt av shoppingrunda och lunch tillsammans med Dottern. Det var mest shopping till barnen, men som sagt... en superfin regnjacka ändå! 👍🏻

Sen var vi iväg och röstade. Det var typ tomt i lokalen... Jag hoppas att det beror på att alla har förtidsröstat, för att bara skita i att rösta är fan inte okej!

Efter röstning for jag och Dottern upp till Lilla Mammas grav och gjorde Mors-dag-fint. ❤🌻




Medan vi var iväg och gjorde fint passade Pappan på att baka ett gäng kanelbullar - så sjukt gott med nybakade, varma kanelbullar direkt från ugnen!!


Sen har jag faktiskt försökt att ta det lite lugnt en stund också, så medan söndagens köttgryta stod och puttrade la jag mig och kollade på gammal romantisk komedi på NetFlix. Himla mysigt!

Och nu efter middagen blev det Mors-Dags-fika med min underbart härliga familj! ❤




Nu laddar vi inför ny vecka. Skönt med en lite halv-vecka igen... 😊

💜🧡💛💚💙

Inga kommentarer: