============================================================

lördag 25 maj 2019

Fira det som firas bör!!!


Ni minns att jag råkade starta en utmaning att inte äta choklad på 21 dagar?

Det var dags att bryta det idag! Jag hade ju ändå gått 6 dagar LÄNGRE än utmaningen gällde, så jag tyckte att det var okej.

Idag bjöd vi en av Dotterns kompisar på fika. Hon fyllde år förra helgen, men vi kunde vi inte fira henne. Så det blev det idag i stället.


Och efter en mysig dag med städning, jobb, fika, trädgårdsfix och go-middag åtnjuter jag min första chokladbit på läääääänge! ❤


I morgon är det Mors Dag och Valdag. Jag ska ta mig till graven också och sätta något fint till Lilla Mamma. Jag saknar henne otroligt mycket just nu. Känner ett så stort behov av att prata med henne. Men det går ju inte. 💔

Ta hand om er!

❤❤❤❤❤


Inga kommentarer: