============================================================

fredag 24 maj 2019

Status: Fredag kväll

Jag vet. Jag ville också ha vårvärme nu. Sol. Altanhäng. Bara ben. Glass i solen. Allt det där.

Men det finns ju en riktigt fin sak med att det blev lite kallare igen - jag kan njuta av mitt supertjocka, varma, fluffiga och alldeles underbara täcke igen!!! ❤


Det var verkligen så när Maken skulle köpa det i vintras. Han gick in på Jysk och sa - "Jag ska ha det absolut varmaste täcke ni har i sortimentet!"

Och så blev det.

Herregud vad jag älskar det här täcket! Det är jättejobbigt att behöva lägga bort det när det blir varmt. Men en måste ju överleva också. Som man säger.

Och nu ser vi fram emot Robinson-finalen också. Av mina favoriter är nu bara Klas kvar. Så nu håller vi alla tummar vi har!


Men nu väntar en förhoppningsvis lugn och skön natt. Dottern har övernattade kompis här, sås jag gissar att det blir tidig fnitterfest i morgon bitti... 😂😴

Jo! Och dagens roligaste då:
Inom loppet av max 15 minuter hade vi lyckats krascha en assiett och två glas här hemma! Helt sjukt!

Och helt sjukt vad jag har fått dammsuga...!

💙💚💛🧡💜

Inga kommentarer: