============================================================

måndag 20 maj 2019

Tips välkomnas...!!!


Som en enda vidrig lång följetång är vi nu inne på dag tre av magkatarr-attacken from HELL - om det nu faktiskt ÄR magkatarr - och jag håller på att bli tokig!

Allt kändes bra när jag vaknade i morse, men sen kom jag knappt upp ur sängen förrän smärtan kom tillbaka...

Idag har jag bara ätit vitt bröd utan pålägg, yoghurt, mjölk och ris. Jag fortsätter så ett tag till så får vi se. Jag ska försöka få telefontid med doktorn också för att se om det finns någon medicin mot magkatarr som jag kan prova. Äter ju redan Omeprazol så jag är tveksam...

I övrigt har jag varit hos Tandläkaren idag också. Jag hade NOLL hål! 👌 Känns bra! Ska bara fixa lite flourskölj eftersom jag blir så torr i munnen av alla mediciner...

Är det någon som har bra tips på saker som hjälper vid smärta fr0n magkatarr så är jag all ears...!

💥💥💥💥💥

Inga kommentarer: