============================================================

tisdag 21 maj 2019

Härifrån till Westeros, via sanddynorna i Spanien och grannens häck... 🙄

Hej å Hå vad skönt det hade varit om man hade kunnat gå omkring med ett portabelt SnapChat-filter... för SÅDÄR PIGG ser jag banne mig inte ut i verkligheten...!!! 🤣

Idag har jag kört den nya dieten - vitt bröd utan smör eller pålägg samt ris. Det har funkat rätt bra. Ja. Förutom att själva näringsinnehållet är typ noll då... Men magen har i alla fall inte krånglat alltför mycket. Känner mig fortfarande mörbultad inuti men ändå bättre...

Jo! Och så har vi bokat semesterresa också! En vecka i en lägenhet i Spanien tänkte vi.


Vi sparar ju egentligen för att kunna åka till kusinerna i USA men så dök den här chansen upp och då tog vi den. Ska bli spännande!

Och det är ju helt sjukt - i morgon är det TRE VECKOR kvar till skolavslutningen! Vad tusan hände?! Ett helt läsår till över?! Förbi?! Ja, jag hänger då inte med...


Jösses vad jag varje år ångrar att jag aldrig planterat någon egen Syrén. Jag får alltid gå runt och tjuv-snorta på andras... 😂

Jo - en sak till bara - igår kväll kollade vi till slut in sista avsnittet av Game of Thrones.


Har ni följt serien?
Har ni sett sista avsnittet?
Vad tyckte ni i så fall...?

Jag vill inte lämna spoilers, OM någon tappad själ där ute inte sett klart än, men jag kan väl säga att jag var... sådär... nöjd. Kändes lite lamt på något sätt... Men, men...

Så vad kollar man på nu då?!??!

Jag kollar rätt mycket på Netflix själv, men jag och Maken behöver tips på serier vi kan se tillsammans. Hit me!

💜🧡💛💚💙

Inga kommentarer: