============================================================

fredag 14 juni 2019

Freeeeedag igen!! 😍

Fredags-köppe kaffe (fast te i mitt fall dårå...) hos grannfrun idag. Inte dumt alls.

Idag har jag lyckats lova inte mindre än 3 kompisar till barnen att de ska få sova över här... Jag vet inte hur jag tänkte, men... jaja... bara att gilla läget. Jag ska slabba upp tacos för ett helt kompani, hitta madrasser, täcken och kuddar och sen bara hoppas att de tar sovmorgon i morgon... 😂

Hörrni, ni vet såna där Swegro-krukor med örter man köper i affären? Vi köpte en sån med mynta i påskas. Det lilla som var kvar efter våra mojitos var mer dött än levande. Men vi slängde ner det i en kruka och ställde ut den i uterummet.

Och kolla nu...! 😍


Vi har mynta för hela sommaren! Hur många mojitos ska vi hälla i oss, kan man undra...? 😂

Ha en riktigt fin fredag nu!

💙❤💜🧡💛

Inga kommentarer: