============================================================

tisdag 11 juni 2019

Typ lite talande dårå... 😂


Okej... så om man för andra veckan i rad på grund av tidsbrist hoppar över stresshanterings-seminarium... det är rätt talande va...? 😂

I morgon är jag i alla fall ledig. Barnen har skolavslutning och om vädret vill oss väl blir det picknick i gröngräset efter avslutningen. Blir det regn får vi föräldrar inte vara med, och då lär jag sitta och jobba i stället...

Men ikväll håller vi oss hemma. Det är brännbollskväll på skolan, men jag känner att jag har för mycket att stå i hemma, så då får det bli så. Det går ingen nöd på oss. Vi kör tacos och någon god efterrätt och firar in sommarlovet ändå. Funkar fin-fint! 👍🏻

Och eftersom Maken är borta ikväll lär jag krypa till kojs tidigt och kolla in några avsnitt av "The Society". Har ni sett den? Jag måste säga att hittills har den varit bra. En form av modern "Flugornas herre". Typ. Men jag gissar att den kommer att balla ur. Alla lite små-mysko serier gör ju gärna det... 😂





Inga kommentarer: