============================================================

torsdag 15 augusti 2019

En dag de sent ska glömma...!

Oh my f-ing GOD vad jag är slut nu!

Idag har det varit FULLT schema! Jag har haft barnen med mig på jobbet idag, eftersom de skulle få träffa ingen minde än Henke Lundqvist! 🤩

Det blev en låååång dags väntan på mötet, som var inplanerat till eftermiddagen.
Jag jobbade.
Vi käkade lunch på Donken
Jag jobbade.
Vi gick och åt Frozen Yoghurt...


Men sen, efter mycket väntan, var det dags!






Jag hade lovat Dottern DYRT och heligt att inte nämna den där plötsliga förälskelsen hon hade när hon som 4-åring såg Head and Shoulders-flaskan i badrummet... 😂😍


... så det gjorde jag såklart INTE!

Jag fick en del gliringar på bl a FB om att jag inte tog någon selfie med Henke. Men ärligt talat... Jag vet inte... Jag är sjukt obekväm i den situationen. Det känns helt onaturligt.

Men att barnen tog selfies har jag inget emot! Klart att de ska ha minne för livet! Och Henke ställer upp. Så trevlig och ödmjuk. Och han tar sig tid att prata med sina fans - otroligt fint i det ändå enkla.


Nu ska jag runda av den här dagen. Sova. Vila mina enormt trötta ben och fötter. Och se fram emot helgen - den kan inte komma fort nog...!

💜🧡💛💚💙❤

Inga kommentarer: