============================================================

fredag 16 augusti 2019

ÄNTLIGEN helg....!!

Trööööööött-Mössa...!!

Vilken jäkla första vecka... Pjuh...! Det verkar bli svårare och svårare att varva upp efter en semester ju äldre jag blir... 😂 Är det så...? Bådar ju inte gott inför framtiden... Jag räknar med att behöva jobba till jag blir typ 75 så jag har ju ändå ganska långt kvar... eller....? 😉

Jag kommer nog att somna inom kort... I soffan. Framför TV:n. Med vinglaset fortfarande i ett hårt grepp... 😂


I morgon är det den årliga festen på byn. Vi åker nog ner en stund i alla fall. Om vädret tillåter. Men först ska Sonen spela match. Hemma, och i närheten, tack och lov...!

Och på söndag är det match igen. Borta. Så då går halva dagen skulle jag tro... Men, men... det är som det är. Får ladda så gott jag kan helt enkelt.

Men nu: Middag, Fångarna på fortet, och Zzzzzz..... 😴

💜🧡💛💚💙❤

Inga kommentarer: