============================================================

söndag 15 september 2019

Domino


Ni vet...
Faller en faller alla...

Först ut var Dottern - som fortfarande är lite krasslig...

Sen kom Maken - som mot bättre vetande drog till jobbet i fredags ändå, efter en dag hemma, och nu mår som en råtta...

Sen kom Sonen hem från övernattningen i morse och var absolut inte ens i närheten av sig själv - och nu ligger han nerbäddad med ont i halsen, men än så länge feberfri i alla fall.

Själv känner jag mig... konstig. Jag är trött i HELA kroppen. Varenda cell SKRIKER efter vila. Jag har ont i muskler och leder, och är på tredje dagen med huvudvärk. Men i övrigt - ingenting. Ingen ond hals. Ingen feber.

Än.
Men det är väl bara en tidsfråga.

Jag vill dock understryka att det hela är helt off tidplanen. Jag ska på kurs 25-26 september - en återkommande grej jag går på varje år - och jag är undantagslöst ALLTID sjuk då.

Så ni förstår - jag kommer ICKE bli sjuk nu. Det är inte schemalagt så. Och i den här familjen FÖLJER VI SCHEMAT...!!

😷 🤧 🤒 😷 🤧 🤒

Inga kommentarer: