============================================================

måndag 16 september 2019

Status sjukstuga, och oväntad twist

Last (wo)man standing...!

Japp. Så blev det. Båda barnen + Pappan blev hemma idag. HELT sjukt denna förkylning!

Jag känner mig fortfarande trött som sajtan... och det är ju nå lurt på gång i kroppen. Det känns. Men det BEHÖVER ju inte bryta ut något för det. Låt oss hoppas att jag slipper...!

Idag har jag alltså suttit och jobbat iförd jacka, för jag har frusit så mycket. Galet...! I morgon åker tjock-tröja på! Hua...!

Och på vägen hem gick jag in på Stadium Outlet och köpte en varsin lätt dunjacka till barnen. Nu är hösten här på riktigt...! Nu ska jag bara hitta en höstjacka åt mig också. Den jag hade förra året - en tunn dunjacka - har jag lyckats supa bort. Den finns verkligen INGENSTANS...! Så sjukt klantigt...! Säg ingenting till barnen...! Så mycket som jag gnäller på dem om borttappade saker...! 😂

Nähä - nu ska jag duscha EXTREMT varmt och hoppas på en god natts sömn för hela gänget.

Avslutar med en bild Maken tog uppe i spåret idag...

Man ba:
"Fan... och jag som
JUST skulle släppa ut
Hälge på promenad...!"

😂😂😂😂😂


Inga kommentarer: