============================================================

onsdag 13 november 2019

Ny dag. Nya tag.

Usch vad deppig jag var igår...! Man blir ju det ibland. Men jag har väl tur som fortfarande kan deppa och sen skaka av mig. Det är faktiskt inte alla som kan det.

Men idag har jag återigen varit så GRIS-trött att jag haft svårt att hålla mig vaken när jag jobbat! Vad faen är DET liksom?!

Jaja... det är kanske hösten bara...

Idag kom i alla fall alla kakor till grabbens klass-insamling. Så jag fick börja med att släpa in en hel pall med lådor, sortera upp dem och pricka av. 661 burkar! Det, ni!


Nu ska alla burkar fördelas till varje säljare (elev) och sen är det bara att leverera och ta betalt. Ett jäkla jobb, dock...!

Hur går det förresten med julkänslan där i te i landet...? Jag vill sätta på julmusik och köra igång ALLT redan nu. Men jag håller mig lite till i alla fall...

På lördag tänder de upp julbelysningen i Stockholm - det brukar bli himla fint! Förra året var vi där de tände - det är värsta happening - men i år får vi hoppa över. Den bowling-och-buffé med familjen som vi skulle haft i lördags blev uppskjuten av vecka så det blir nu på lördag. Vi tar julbelysning, julmarknad och så en annan dag. Första Advent, tror jag vi siktar på.

Men nu - soooooooooova!!

Maj GADD vad jag behöver det!!

😴😴😴😴😴😴

Inga kommentarer: