============================================================

lördag 22 februari 2020

Dennis the menice

 Jahaja... Det blev en städ- och tvättförmiddag här. Drog till och med ut soffan i vardagsrummet och dammsög där. Så. Jävla. Äckligt...!

Eftersom jag kände att jag behövde röra mig ännu mer än vad dammsugning av hela nedervåningen inklusive soffan kunde ge, bestämde jag mig för att ta en promenad till centrum och tillbaka. Laddade med podd och en liten ryggsäck, så att jag också kunde köpa lördagsgodis till barnen, och gav mig av. Dit var inga problem. Hem var värre. För då hade stormen Dennis bestämt sig för att 1) blåsa omkull allt i sin väg och 2) hagla sönder allt som inte lyckats blåsa iväg.

När jag väl kom hem var jag sjöblöt av såväl svett som hagel. En salig blandning... Varm dusch på det, och sen en Varma Koppen, så är man på banan igen.

☆☆☆☆☆☆☆

Men nu tänker jag göra väldigt lite resten av dagen. Jag sov så jäkla dåligt i natt, och fick kliva upp tidigt på grund av att jag hade så ont i ryggen att jag inte kunde ligga kvar i sängen, så jag tar mig den friheten faktiskt.

Men ikväll laddar vi upp för Mello igen! Har glömt vilka som ska tävla idag, men jag har för mig att det är en jäkla massa stora namn...?

Jaja... nu slappar vi ikapp den här lördagen tycker jag!

♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: